بازی ضد قاتل AntiKiller

نوشته شده توسط : s f

بازی ضد قاتل AntiKiller

>>>جهت دریافت کلیک کنید<<<

 

Antikiller نام بازی اکشن و شوتر سوم شخصی برای کامپیوتر با حجم بسیار مناسبی می باشد که به دست کمپانی Noviy Disk در سال ۲۰۰۵ انتشار یافته است. داستان در مورد مامور مخفی به اسم Fox بوده که به جای او ایفای نقش می کنید و باید به مبارزه با باند های خلافکاری روسی بپردازید. مافیای روسیه در حال پیشرفت بوده و جنایت در همه جا رونق گرفته است.

نیرو های معمولی پلیس در بازی AntiKiller قادر به انجام وظایفشان نیستند، چون مافیا قدرت گرفته و هیچ کسی نمی تواند جلوی آنان بایستد. آن ها به راحتی آدم می کشند تا اهدافشان را عملی سازند. حتی به نیرو های خودی نیز رحم نمی کنند و گرفتن جان یک انسان، آسان ترین کاریست که می توانند انجام دهند. به پایگاهشان نفوذ کنید و در ابتدا، مامور ها و نگهبان ها را از میان بردارید. این افراد دارای مهارت زیادی در مبارزات نیستند و بدون مشکل خاصی به پیش خواهید رفت.

 

اما بعد از این که این مراحل اولیه را پشت سر گذاشتید، با افراد حرفه ای و گنگستر های خیابانی روبرو خواهید شد که دارای مهارت بیشتری نسبت به بقیه هستند. در طول داستان AntiKiller به قتل رساندن این افراد، تنها وظیفه ای نیست که بر عهده تان گذاشته شده است. بلکه باید ماموریت های خاصی را از پایگاه اصلی پلیس دریافت کرده و به آنان عمل کنید. سعی کنید همیشه به آرامی و غیر آشکارا به سمت دشمنان شلیک کنید، زیرا تعدادشان بیشتر از آن چیزیست که تصور می کنید و در صورتی که زنگ خطر را به صدا در آورند، با مشکل بسیار بزرگی روبرو خواهید شد. هر چند بازی Antikiller نزدیک به نه سال پیش عرضه شده و دارای کیفیت تصویر متوسطی می باشد، گیم پلی روان و اعتیادآوری داشته و می تواند با سطوح هیجان انگیزی که داشته، دوستداران سبک Third-Person Shooter را راضی نگه دارد.

تعداد دیسک : 1CD

سیستم مورد نیاز : تمامی سیستم های رایانه ای

نیاز به کرک : ندارد(نصب آسان)

>>>جهت دریافت کلیک کنید<<<

 




:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتر - اکشن , بازی های کامپیوتر - تفنگی , ,
:: برچسب‌ها: AntiKiller , ضد قاتل , بازی ضد قاتل AntiKiller , دانلود بازی ضد قاتل , دانلود بازی AntiKiller , خرید بازی AntiKiller , خرید بازی ضد قاتل , سفارش بازی ضد قاتل , سفارش بازی AntiKiller , درباره بازی ضد قاتل , دربازه بازی AntiKiller , فروش بازی ضد قاتل , فروش بازی AntiKiller , معرفی بازی ضد قاتل , معرفی بازی AntiKiller , عکس بازی ضد قاتل , عکس بازی AntiKiller , کاور بازی ضد قاتل , AntiKiller game , ,
:: بازدید از این مطلب : 6279
Like         DisLike
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: