بازی اندروید Cogs 1.0.20

نوشته شده توسط : s f

بازی اندروید Cogs 1.0.20

Cogs یک بازی بسیار فکری و جدید می باشد که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده که شما در آن باید ماشین های خراب شده را تعمیر کنید. شما در این بازی اندروید شما باید با کاشی های که در اختیار دارید باید ماشین های شکسته شده را در محیط دوبعدی و بعضی مواقع سه بعدی تعمیر کنید. Cogs یکی از بهترین بازی های فکری اندروید میباشد که دارای 150 مرحله و 3 گیم پلی می باشد که برای هر سنی مناسب می باشد و می تواند, حسابی ذهن شما را درگیر خودش کند. این بازی برنده جایزه بهترین بازی پازل شده است و هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.7 از 5 می باشد که نشان از محبوبیت آن است.

اگر هوس یک بازی فکری کرده اید و می خواهید ذهن خود را به چالش بکشید, پس هرچه سریعتر بازی Cogs را دانلود و روی دیوایس اندروید خود نصب کنید. بازی هم از گوشی و تبلت های با صفحه نمایش بزرگ پشتیبانی می کند. برای دانلود بازی Cogs اندروید به صورت رایگان و دیدن تصویری از بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تصویر محیط بازی

 

حجم : 52.78 مگابایت

>>>لینک دانلود رایگان<<<




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی های اندروید , بازی های اندروید فکری , بازی های اندروید پازلی , ,
:: برچسب‌ها: Cogs , اندروید , بازی Cogs , بازی آندروئید , بازی آنروید , بازی اندروید , بازی فکری Cogs , دانلود بازی Cogs , دانلود بازی Cogs برای Android , دانلود بازی Cogs برای آندروید , دانلود بازی Cogs برای اندروید , دانلود بازی آندروید , بازی اندروید Cogs 1 , 0 , 20 , بازی اندروید Cogs , Cogs 1 , 0 , 20 ,
:: بازدید از این مطلب : 2422
Like         DisLike
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: